Bij dreigt men het een tijdje zonder te moeten doen. De middenvelder kreeg tegen een rode kaart en zou het scheidsrechterskorps beledigd hebben. Bij het Referee Department gaat men alvast akkoord met de rode kaart.

Bij het Refereeing Department volgt men de beslissing van scheidsrechter Nathan Verboomen om meteen rood te trekken. ‘Hans Vanaken komt te laat en raakt met de studs en met een gestrekt been, de enkel van de tegenstrever. Hij brengt hierdoor de fysieke integriteit van de Eupen speler in gevaar’, klinkt het op de officiële kanalen.


VIAVoetbalprimeur.be